reede, 26. veebruar 2016

Eneseanalüüs 2. ja 3. nädal.

Aeg läheb väga kiirelt ning klass, kus läbin praktikat on juba tuttavam. Õpilaste nimed on ammu selged ning nüüd on lihtsam küsida vastavalt õpilase tasemele (diferentseerida). Lihtsamad küsimused suunata õpilastele, kes ei jõua nii kiiresti tehtud, keerukamad aga neile, kes lahendavad väga kiiresti. Tunnen, et olen tihti hädas otsustamisega, kui kaua mingiks ülesandeks aega kulub - peale selle on klassis väga erineva kiiruse ja tasemega õpilased. Tavaliset on tundi planeeritud liiga palju tegevusi ning pean mõne nendest ära jätma.
Erinevate juhendajatega töötamine teeb olukorra ühteaegu huvitavaks kui ka keeruliseks - erinevad ruumid, palju õpikuid, keerulisem on lõimida aineid. Samas on palju tagasisidestamist ning see aitab paremini areneda ning tundidesse midagi uut sisse tuua, teisiti mõelda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar