reede, 27. veebruar 2015

11.02
Loodusõpetus. Teema: Pilvisus ja sademed
sissejuhatus: meenutame eelmises tunnis räägitud, õpilased püüavad kirjeldada tänast ja eilset ilma. Kordamiseks mõeldud harjutus - temperatuuri märkimine tahvlile joonistatud termomeetrile.
põhiosa: tööraamat lk 8,9. Ülesanded tahvli ees, kasutame ilm.ee andmeid ning saame märkida ja rääkida ilmast(pilvisusest ja sademetest) Eestis ja mujal maailmas.
tagasiside/kokkuvõte: õpilane võib pinginaabrile kirjeldada ilusat ja pinginaaber talle halba ilma.

Eesti keel (pool). Teema: tantsu- ja laulupidu
sissejuhatus: tantsupeo video vaatamine. Arutelu, millest võiks täna juttu tulla.
põhiosa: Õ lk 32-33 (lugemine), "pähklid", TV valitud harjutused lehekülgedelt 32,33.
kokkuvõte: laste soovil veel ühe video vaatamine (laulupidu+ tantsupidu), räägime kellegi tantsu- ja/või laulupeo kogemusest.

Kunst. Teema: sõbrapäev
sissejuhatus: Räägin, mis on akvarell, kuidas see erineb guaššist (maalimise poolest, katvuse poolest), näitan Internetist pilte erinevatest maalidest, akvarellvärvidest, pintslitest, räägin ja näitan (kõigil on hea kvaliteediga akvarellpaber, saavad katsuda, hiljem sellele joonsitada) akvarellpaberit.
põhi: sõbrapäevakaardile kleebitava paberi valmistamine (akvarell, kile).
tagasiside: õpetaja räägib, et reedeses tööõpetuse tunnis valmistatakse nendest ilusaid kaarte, näited kaartidest.

12.02
Matemaatika. Teema: tekstülesanded.
sissejuhatus: peast arvutamise mäng sildikestega.
põhiosa: tund keskendub tekstülesannete lahendamisele. TV lk 36 ül 6, 4. tekstülesanne oli klassile keeruline, muu, mis oli plaanis, jäi ära.
kokkuvõte: õpilased näitasid pöidlaga, kui hästi nad enda arust tekstülesande lahendamisega hakkama said.

Eesti keel (pool). Teema: kollektsioonid.
sissejuhatus: teeme tahvlile tabeli, kuhu märgime erinevad asjad, mida õpilased koguvad. Mida kogutakse meie klassis kõige rohkem?
põhiosa: loeme Õ lk 22, 23, TV lk 22, 23 h 1, 2.
kokkuvõte: iga õpilane mõtleb, mida ta nimetas (mida kogub) ja võtab järgmiseks korraks kaasa kogutav asi (saavad sellest rääkida).

Kunst. Teema: Laulu- ja tantsupidu
sissejuhatus: fotod ja videod tantsu- ja lulupeost, rongkäigust.
põhiosa: õpilased saavad valida sedeli, millel on sõna, mida nad hakkavad joonistama (nt lauljad, tantsijad, rongkäik, laululava jne). Õpilane joonistab ja hiljem lõikab välja oma "osavõtjad", hiljem teeme sellest stendile kollaaži.
kokkuvõte: video vaatamine peost (õpilased ei olnud varem (enne teema läbimist koolis) laulu- ja tantsupeo videosid vaadanud).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar